Esports a la UdG

Introducció al taekwondo i a la defensa personal (1+ 1 ECTS)

Coneix i diverteix-te amb aquest esport que t'aporta elasticitat, concentració, agilitat...

7 sessions totalment pràctiques en les que es treballaran l'elasticitat, la concentració, l'agilitat o la precisió en el moment d'efectuar les puntades de peu. Per què l'estudiant tingui el coneixement d'una bona autodefensa tan en curta com en mitja-llarga distància, s'introduirà un altre art marcial d'origen coreà anomenat Hapkido. Es practicaran, a nivell molt elemental: luxacions, bloqueigs, projeccions, així com situacions contra arma blanca.
1+1 ECTS: aquesta assignatura et permet treure 1 ECTS més gratuïtament, si assisteixes a les sessions de 20 a 21 h que es fan en el gimnàs un dia a la setmana que no sigui el dimecres (mínim 8 entrenaments). Ho coordina i gestiona el professor de l'assignatura.  El professor, Sr. Lee Jae Kwon, és mestre internacional, cinturó Negre 9è Dan.

Informació i inscripció