Esports a la UdG

Conferència -22/02/22- La formació per la seguretat per les activitats de senderisme i muntanyisme

De la mà dels creadors de la plataforma Off Trail Academy s'exposarà el perquè cal tenir una formació de qualitat per realitzar les activitats outdoor amb seguretat i coneixements dels llocs a on es vol anar.

El Servei d'Esports subvenciona gratuïtament als socis del Servei d'Esports els cursos Off Trail Academy  que proporciona un accès fàcil, segur i pràctic a activitats outdoor a través d'una formació de qualitat de la mà de reconeguts professionals.

S'exposarà com el seu mètode revolucionari es centre en oferir el millor del e-learning, per aconseguir formar-se cadascú al seu ritme i des de qualsevol lloc, amb una àmplia oferta de  cursos presencials per validar i  posar a la pràctica  tot el que s'aprèn en els cursos.

Un dels seus lemes és  “Aprèn les regles com un professional, per poder trencar-les com un artista".

Dia: Dimarts 22 de febrer a les 18 h fins 19.30 h.

Lloc: Sala de Graus de la Facultat de Dret. Campus de Montilivi.

Ponent: Xavier Esgleas

Cal fer inscripció per assistir a la conferència. Gratuïta: Inscripció a la conferència dimarts 22 de febrer a les 18 h.

Propers tallers pràctics amb l'empresa Off Trail Academy:

Bivacs d'emergència i actuacions en cas d'accident a la muntanya. Dissabte 5 de març de 2022

Rescat en allaus amb DVA, pala i sonda. Dissabte 12 de març de 2022

Orientació i meteorologia practiques a muntanya. Dissabte 7 de maig de 2022