Esports a la UdG

Resum CCU22

Comencen els Campionats de Catalunya Universitaris 2022 a Puigcerdà

La setmana passada es va disputar la primera fase dels Campionats de Catalunya Universitaris 2022 a Puigcerdà, en aquesta fase hi van participar les seleccions de futbol sala masculí i futbol masculí.

La selecció de futbol sala maculí va jugar el dimarts 16 de novembre, no es va poder classificar per la següent fase després de perdre els dos partits que va disputar contra la UPC i la URV. Consultar els resultats aquí.

La selecció de futbol masculí que va jugar el dijous 18 de novembre,  es va classificar per la segona fase dels Campionats després de perdre el primer partit contra la UdL i guanyar els dos següents contra la UAO i la URV. Consultar els resultats aquí.

Les altres seleccions de la Universitat de Girona passen directament a la segona fase dels Campionats de Catalunya Universitaris pels bons resultats obtinguts a l’edició del 2021.

Podeu seguir l’actualitat dels Campionats de Catalunya Universitaris d’equip i individuals al web www.esportuniversitari.cat