Esports a la UdG

Actualització condicions d'accés a 21 d'octubre

El Servei d’Esports obre les seves instal·lacions al públic amb limitacions perquè totes les persones usuàries i el personal puguin gaudir-ne amb la màxima seguretat. Preguem la vostra col·laboració

Condicions d’accés a 21 d’octubre de 2021

1. Accés limitat

Les instal·lacions de la zona esportiva del campus de Montilivi obren en l’horari següent: de les 8 a les 22 h els dies feiners, i de les 9 a les 14 h i de les 16 a les 21 h els dies festius i caps de setmana. Només podran accedir a les instal·lacions, amb reserva prèvia, esportistes i personal tècnic major de 18 anys i menors d'edat a partir de 6 anys inclosos a la mateixa reserva, sempre acompanyats per una persona adulta que se'n faci responsable. En cap cas es pot accedir a la instal·lació si es té algun símptoma compatible amb COVID-19. Si ho desitgeu, teniu a la vostra disposició un termòmetre d’infrarojos per conèixer la vostra temperatura.

2. Higiene i seguretat

· L'atenció a les persones usuàries es realitzarà 5 minuts abans de l'hora prevista a la reserva a través de la finestreta exterior de les oficines. El pagament s'efectuarà, sempre que es pugui, amb targeta. En cas de fer-ho en efectiu es demana portar l'import just.

· Només es pot romandre a la instal·lació el temps estrictament necessari (5 minuts abans i després de la pràctica esportiva).

· Es podran utilitzar els vestidors respectant la distància de seguretat i en el mínim temps imprescindible. Fins que la pandèmia es doni per finalitzada, us recomanem que seguiu venint amb la roba de joc i us dutxeu a casa per minimitzar les opcions de contagi.

· Es recomana que entreu i sortiu de la instal·lació amb mascareta, mantinguent una distància de seguretat d'1,5 metres en tot moment.

· Es recomana a totes les persones portar el seu material esportiu, beguda i gel higienitzant i rentar-se les mans abans i després de la pràctica esportiva.

· No està permès fumar, consumir begudes alcohòliques, ni menjar dins de les instal·lacions.

Gràcies per gaudir-ne amb responsabilitat