Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar

Esports a la UdG

Actualització condicions d’accés - 26 abril

El Servei d’Esports obre al públic, de forma parcial.

L’accés a les instal·lacions es realitzarà en les

condicions següents:

1. Accés limitat

Les instal·lacions de la zona esportiva del campus de Montilivi obren en l’horari següent: de les 8 a les 14 h i de les 15 a les 22 h els dies feiners, i de les 9 a les 14 h i de les 16 a les 21 h els dies festius i caps de setmana.

Podran accedir a les instal·lacions amb reserva prèvia els majors de 18 anys i els menors d'edat a partir de 6 anys inclosos a la mateixa reserva, sempre acompanyats per un adult que se'n faci responsable.

L’assistència està limitada a un màxim del 50% de l’aforament. Dels 234 usuaris de capacitat total de les instal·lacions, per espais esportius, l’aforament màxim permès serà de 37 esportistes al camp de gespa artificial, 24 a la pista poliesportiva, 8 a les pistes de tennis i de pàdel de dobles i 4 a les pistes de pàdel individual.

En cap cas es pot accedir a la instal·lació si es té algun símptoma compatible amb COVID19. Si ho desitgeu, teniu a la vostra disposició un termòmetre d’infrarojos per conèixer la vostra temperatura.

2. Activitats autoritzades

Es podran utilitzar les instal·lacions per a la pràctica esportiva a l’aire lliure de tennis ipàdel en modalitat individual o dobles i de bàsquet, vòlei, futbol 5 i futbol 7 en modalitat de grup. També estan autoritzades les classes dirigides amb professor i els entrenamentsrespectant l’aforament màxim de cada espai esportiu.

3. Higiene i seguretat

·L'atenció als usuaris es realitzarà 5 minuts abans de l'hora prevista a la reserva a través de la finestreta exterior de les oficines.

· El pagament es realitzarà, sempre que es pugui,amb targeta. En cas de fer-ho en efectiu es demana portar l'import just.

· Només es pot romandre a la instal·lació el temps necessari (5 minuts abans i després  de la pràctica esportiva).

· No es podran utilitzar els vestidors, ni la font d'aigua, ni les màquines de vènding.

· Cal que els usuaris vinguin amb la roba de pràctica esportiva, ja que no està permès que es canviïn dins de les instal·lacions.

· Cal que els usuaris entrin i surtin de la instal·lació amb mascareta, seguint el recorregut de seguretat marcat i no contactin amb les mans sobre cap superfície (marcs de portes, torns, baranes, bancs, reixes...).

· Cada usuari ha de portar el seu material esportiu, la seva beguda i el seu gel higienitzant. · Es recomana rentar-se les mans abans i després de la pràctica esportiva amb líquid higienitzant.

· Cal mantenir una distància de seguretat de 1,5 metres en tot moment (a excepció dels membres d'una mateixa unitat familiar i/o que convisquin a la mateixa llar).

Gràcies per gaudir-ne amb responsabilitat

Servei d’Esports de la Universitat de Girona  ·     26 d’abril de 2021

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.