Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
UdG 30 anys
Tancar

Esports a la UdG

Comença dilluns 17 de maig el REPTE en línia d'abdominals-pilates: 10 dies de 30 minuts.

Del dilluns 17 al divendres 28 de maig tenim ganes que et posis en forma amb nosaltres! T'animes a formar part del repte de posar els teus abdominals ben forts per tenir un core ben saludable?

A través d'exercicis de pilates treballaràs els teus abdominals d'una forma segura i disciplinada. 10 sessions de 30 minuts que seran suficients per veure resultats en el teu cos. Amb la professional Arantza Castello.

3r trimestre:Dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres de 19 a 19.30 h .

Sessió de 30 minuts
10 sessions: