Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
UdG 30 anys
Tancar

Esports a la UdG

Tot a punt per les activitats dirigides presencials i en línia del 3r trimestre.

A partir del dimarts 19 d'abril reemprenem amb les activitats dirigides presencials i en línia. Hem programat diferents disciplines perquè puguis combinar els estudis, el treball i/o la docència amb l'activitat física des de casa o presencials amb companyia, amb els nostres bons professionals.PUNTS per l'obtenció de crèdits.

Tens l'oportunitat de fer  activitats dirigides en línia amb la plataforma ZOOM i/o presencialment al mòdul 8 del Servei d'Esports del Campus de Montilivi.

Continuem amb noves activitats a l'abril ! Apunta't per tenir la teva plaça! T'hi esperem!

Descobreix les noves activitats que s'adapten a les teves necessitats amb el professor Francesc Martínez a on  ens proposa l'activitat de Boxing workout amb exercicis de boxing i d'alta intensitat. També pots realitzar la combinació que proposa la professora Gemma Xicota el Hatha ioga i vinyasa.

Horari activitats presencials i en línia 3er trimestre 2021-2022

Les inscripcions s’han de fer a través d’aquest enllaç:

(has d’escollir l’activitat o activitats que t’interessen fent “scroll” a la pantalla).

Si ets estudiants pots sumar 4 punts per cada sessió (sessions d'1hora) o 2 punts (sessions de 30 minuts), i si sumes 40 punts pots canviar per 1 ECTS fent la corresponent inscripció a Pràctica esportiva i de lleure. http://www.udg.edu/ca/esports/Obtenir-credits/Canvia-punts-per-credits