Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
UdG 30 anys
Tancar

Esports a la UdG

Natura i esport. Introducció a la progressió i seguretat en vies ferrades. 1ECTS

Tens temps d'inscriure't a aquesta assignatura esportiva que et permet gaudir de fer esport en contacte amb la natura! Dissabte 20 i diumenge 21 de novembre de 2021. 1 ECTS.

Assignatura que es realitza  amb un enfocament educatiu i pràctic, va dirigit a totes aquelles persones que volen iniciar-se en les vies ferrades amb la màxima seguretat i garantia.

Una via ferrada és un itinerari tant vertical com horitzontal per roca, equipat amb diversos materials com grapes, preses, passamans, cadenes, ponts penjants... que permeten arribar de manera segura a zones de difícil accés.

• Cap de setmana del dissabte 20 i diumenge 21 de novembre de 2021.

INFORMACIÓ i INSCRIPCIÓ