Esports a la UdG

Voluntariat per la Cursa de la Dona!

Necessitem voluntaris per ajudar a fer la Cursa de la Dona més gran! Ens ajudes el diumenge 7 d'octubre? Obtindràs 8 punts per aconseguir 1 ECTS (40 punts).

El diumenge 7 d'octubre Girona té el gran esdeveniment esportiu de la Cursa de la Dona i des de l'organització ens demanen als estudiants de la UdG si els podem ajudar a fer més atractiva la cursa amb la vostra ajuda.

Ajuda en el VOLUNTARIAT de la Cursa de la Dona. T'agradarà i t'ho agrairan!

Obtindràs 8 punts per aconseguir 1 ECTS (40 punts). En cas d'aconseguir els 40 punts cal fer el pagament a l'assignatura Pràctica esportiva i de lleure (29 euros socis i 61 euros no socis).

Vine, ajuda i passa-t'ho bé amb les dones esportistes!!!