Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar

Escola Politècnica Superior

Estudia un grau a la Politècnica

Escola Politècnica Superior

La Politècnica, centre de la tecnologia, l'enginyeria i l'arquitectura de la Universitat de Girona, gaudeix d'un bon prestigi acadèmic i és pionera en dobles titulacions i màsters innovadors. Té l'entorn acadèmic necessari per adquirir i desenvolupar amb excel·lència les habilitats professionals que es requereixen avui dia, en un campus integrat amb tots els serveis residencials i de la vida universitària, i amb connexió directa en recerca, transferència i polítiques d'inserció laboral amb les empreses més dinàmiques i innovadores del país.

Els àmbits de l'enginyeria, la tecnologia i l'arquitectura són dels més prestigiats per la seva contribució al progrés, el benestar i l'avenç de la nostra societat. Els seus professionals són dels més ben retribuïts i tenen un percentatge més elevat d'estabilitat laboral (contractació fixa) entre les diferents àrees disciplinàries segons l'informe d'inserció laboral elaborat per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU) del 2011.

Actualment, el sector industrial  i el sector agroalimentari són un referent dins l'economia catalana, i són objecte de programes d'impuls (com ara Europa 2020 ) per part del govern de la Generalitat de Catalunya.

Perquè estudiar a la Politècnica de la UdG?

L'enginyer i l'arquitecte tenen una gran varietat de sortides professionals: càrrecs tècnics o de gestió en empreses de diferents àmbits (industrial, agroalimentari, informàtic i de l'edificació), control de processos i qualitat, administració pública, etc.

A l'Escola Politècnica Superior de la UdG:

• Oferim 11 estudis de grau i dues dobles titulacions, en les quals som pioners.
    Informació en pdf .
  • Els estudis tenen l'opció de completar-se amb estades en l'entorn laboral , una oportunitat de contactar amb el món laboral, amb algunes de les empreses més dinàmiques i innovadores del país, abans de finalitzar els estudis.
  • Oferim estudis amb atribucions professionals amb possibilitat d'especialització a través de màsters innovadors i programes de doctorat.
  • La seva situació, en un campus integrat, amb tots els serveis i instal·lacions permet gaudir al màxim de la vida universitària.
  • Som una escola amb uns 2400 estudiants, 340 professors i 125 membres del personal de serveis. Les nostres dimensions ens permeten donar un contacte proper entre el professorat i els alumnes, amb grups de mida reduïda.
  • Tenim un Patronat amb més de 70 empreses dels diferents sectors industrials, que impulsa activitats i ajuts tant per a estudiants (amb beques per completar estudis a l'estranger, premis als millors treballs de final de grau, etc.) com per a la innovació docent, o altres activitats que permeten enfortir els lligams entre la Politècnica i l'empresa.
  • La localització és privilegiada, a una passejada del centre de la ciutat de Girona , ciutat universitària amb grans ofertes culturals, formatives i d'oci, ben connectada amb les comarques gironines i les de Barcelona, com ara el Vallès, el Maresme i Osona.

Al web de l'Escola trobaràs més informació sobre beques i ajuts per als estudis de grau,els departaments i professora També pots consultar el llibret La Politècnica en xifres 2015 .

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.