Escola de Doctorat

Exposició pública de la tesi doctoral presentada pel Sr. Mario Flor Ambrosi

S’ha dipositat a l’Escola de Doctorat la tesi doctoral titulada “Método para descubrir patrones espacio-temporales de comportamiento de usuarios eléctricos utilizando herramientas de aprendizaje automático” a càrrec del Sr. Mario Flor Ambrosi i dirigida pels doctors Sergio Herraiz Jaramillo i Iván Contreras Fernández-Dávila

A partir d'avui s’obre un període de tres dies hàbils durant els quals els doctors que vulguin consultar aquesta tesi doctoral ho hauran de sol·licitar enviant un e-mail dirigit a l’adreça comissio.doctorat@udg.edu . Caldrà que els sol·licitants adjuntin en el seu e-mail una còpia de seu títol de doctor per acreditar la seva condició de doctor.

L’Escola de doctorat fixarà un dia i hora, que es comunicarà per e-mail als que hagin sol·licitat fer la consulta, per a l’apertura d’una sessió virtual amb Microsoft Teams, en la que actuarà com a moderador un treballador de l’Escola de doctorat. El fitxer de la tesi doctoral en format pdf es penjarà de tal manera que el document pugui ser consultat, però no pugui ser ni modificat ni es pugui disposar d’ell. Es donaran un màxim de 3 hores per fer la consulta de la tesi.

A continuació els doctors que hagin participat en l’exposició pública tindran dos dies hàbils per fer les al·legacions dirigides al director o directora de l’Escola de doctorat que considerin pertinents a través del Registre electrònic de la Universitat.