Departament d'Informàtica, Matemàtica Aplicada i Estadística

Plaça de Lector (SH), perfil Sistemes Dinàmics (Matemàtica Aplicada)

2a convocatòria de 2022 del pla Serra Húnter, àrea de Matemàtica Aplicada, perfil de Sistemes Dinàmics

El Departament d’Informàtica, Matemàtica Aplicada i Estadística treu a concurs una plaça de Lector en el marc del pla Serra Hunter, 2a convocatòria de 2022, dins l’àrea de Matemàtica Aplicada, amb el perfil de Sistemes Dinàmics.

La crida per presentar-se és oberta del 19 de setembre al 13 d'octubre 2022. Les persones interessades poden presentar la seva sol.licitud a través del web del pla.

Els concursants hauran de tenir formació principalment en matemàtiques amb una experiència pre i postdoctoral de recerca en Sistemes Dinàmics. El guanyador s’incorporarà a treballar amb el grup de recerca d’Equacions Diferencials, Modelització i Aplicacions (EDMA), en qualsevol de les línies del grup.

Per a més informació, podeu contactar amb la professora Esther Barabés (esther.barrabes@udg.edu).

Castellano

El Departamento de Informàtica, Matemàtica Aplicada i Estadística convoca una plaza de Lector en el marco del plan Serra Hunter, 2a convocatoria de 2022, área de Matemática Aplicada, perfil de Sistemes Dinámicos.

El período para presentarse es del 19 de septiembre al 13 de octubre 2022. Las persones interesadas pueden presentar su solicitud a través del web del plan SH.

Los concursants deben tener formación principalment en matemáticas con una experiència pre i postdoctoral en Sistemes Dinámicos. El ganador se incorporará a trebajar con el grup de investigación d’Equacions Diferencials, Modelització i Aplicacions (EDMA), en qualquiera de les líneas del grupo.

Para más información, contactar con la profesora Esther Barabés (esther.barrabes@udg.edu).

English

Second call for applications for the Serra Hunter program, 2022, is open, from September 19th until October 13th, 2022. There is an offer for a Tenure-eligible lecturer in the field of Applied Mathematics, Dynamical Systems, in the University of Girona, Dept. of Computer Science, Mathematics and Statistics.

To apply the position and the process visit the web of the program SH.

The applicants should have a profile mainly in mathematics with a pre and postdoctoral experience in Dynamic Systems. The winner is expected to join the research group Differential Equations, Modelling and Applications (EDMA), in any of  the research lines of the group.

For more informacion, contact Dr. Esther Barabés (esther.barrabes@udg.edu).