Departament de Filologia i Comunicació

Es convoca una plaça de professor lector Serra Húnter del camp de la publicitat i les RP

El Departament de Filologia i Comunicació de la UdG necessita proveir una Plaça de professor/a Lector/a per l’àmbit de la Publicitat i les Relacions Públiques, tal i com ha anunciat el web de la Generalitat.

La plaça és: UdG-LE-212-050-Professor lector Tenure-eligible Advertising and public relations. L'enllaç a la convocatòria és el següent:

Les persones interessades haurien de tenir una visió transversal de la Comunicació publicitària i persuasiva, en particular de les noves tendències en publicitat i dels formats emergents en aquest camp i especialment en la publicitat  online. Es busca concretament un perfil amb experiència professional que tingui capacitat per acostar a l’Acadèmia les noves tendències del sector, tant nacionals com internacionals; així com que tingui experiència demostrada en dirigir sinèrgies publicitàries i  establir, per tant, estratègies de màrqueting.

Les persones candidates seleccionades hauran d'ensenyar, a partir de metodologies docents actives i vinculades a la innovació docent, en una àmplia gamma d’assignatures corresponents a l'àmbit més avançat  de les noves disciplines publicitàries i de la Innovació en el sector, del màrqueting estratègic, així com en matèries vinculades al Branding o a l’execució de Campanyes publicitàries. La docència que s’haurà de cobrir podrà ser impartida en català, castellà o anglès.

Les crides són pels professors lectors del 20 de setembre al 14 d’octubre.