Dret del Treball i de la Seguretat Social

VI Jornades Visions d'un món desigual-Treball decent i creixement econòmic.

VI Jornades Visions d'un món desigual-Treball decent i creixement econòmic. "Treball decent i immigració" a càrrec de Ferran Camas

El proper dia 2 de maig a les 17:00 h., el professor Ferran Camas realitzarà una ponència sobre Treball decent i immigració. Expert internacional en matèria d'ocupació i treball pel projecte Europeu Socieux+. La seva tasca investigadora s'ha centrat en els àmbits d'immigració i de mercat de treball; ocupació i formació professional; Dret Social de la Unió Europea i lliure circulació de treballadors; condicions de treball i seguretat i salut laboral; i finalment, repartiment de competències entre Estat i comunitats autònomes en matèria de relacions laborals.

El professor Camas intervindrà dintre de les VI Jornades Visions d'un Món Desigual on es tractarà l’objectiu núm. 8 (Treball decent i creixement econòmic), de l'Agenda 2030 de desenvolupament sostenible de les Nacions Unides, que advoca per un creixement econòmic inclusiu i sostingut que impulsi el progrés, pugui crear llocs de treball decents per a tothom i millorar els estàndards de vida. Moderarà la sessió el Sr. Francesc Buxeda i Aliu i està organitzat per la Unitat de Compromís Social de la Universitat de Girona.

L'objectiu d'aquestes jornades serà conèixer amb més detall què s'està fent, des de l'experiència dels nostres ponents i dins dels seus àmbits de coneixement, per tal d'aconseguir les metes marcades per les Nacions Unides.

És oberta a tothom i es pot seguir en línia a través del següent enllaç.