Departament de Didàctiques Específiques

PROGRAMA SERRA HUNTER - 2a convocatòria 2019 (UdG-LE-9096)

Didàctica de l’expressió plàstica- UdG / Didactics of Plastic Expression -UdG

Categoria: Professor Lector /  Tenure-eligible lecturer
Departament: Didàctiques Específiques / Specific didactics
Referència: UdG-LE-9096

Perfil de la plaça- UdG-LE-9096 Didàctica de l’expressió plàstica- UdG

El departament de didàctiques específiques està interessat en contractar, a través del programa Serra Húnter un/a lector/a de didàctica de l’expressió plàstica amb el següent perfil:

Docència: Es valoraran els següents punts:

• Experiència en docència en formació inicial i permanent de mestres de primària i infantil

Recerca i transferència de coneixement: Es valoraran particularment l’experiència de recerca en línies similars o complementàries amb la recerca que es fa al departament de didàctiques específiques i en concret a l’àrea de didàctica de l’expressió plàstica. Aquestes inclouen, entre d’altres:

• Recerca interdisciplinària de la didàctica de l’expressió plàstica amb altres didàctiques específiques
  • Arts i construcción del coneixement.
  • Arts i intervenció social – aprenentatge Servei
  • Patrimoni cultural, interpretació, educació i formació
  • Recerca sobre la formació inicial i permanent dels docents

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------