Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
UdG 30 anys
Tancar

Coneix la UdG

Seguretat i salut a la UdG

Curs de caràcter obligatori per a tot el personal de nova incorporació

El Pla de Formació per la Prevenció de Riscos Laborals de la Universitat de Girona incorpora el curs “Seguretat i salut a la UdG” de caràcter obligatori per a tot el personal de nova incorporació.

Es tracta del curs que inicia la formació en seguretat i salut en el lloc de treball i forma part del Pla d’Acollida i del Pla de Prevenció de la Universitat de Girona.

Pretén oferir la formació inicial necessària per identificar els riscos i informar de les mesures preventives i els protocols generals d’actuació en cas d’accident i emergència per a que es pugui dur a terme l’activitat laboral de forma segura i saludable.

Inscripció en el curs obligatori

Resta d'oferta formativa vigent en Seguretat i Salut a la UdG

Per qualsevol dubte sobre aquest apartat podeu contactar per correu a: osl@udg.edu

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.