Voluntariat

Una estudiant de la UdG explica la seva experiència fent un voluntariat a la ONG Kemonïk

La Raquel és una estudiant del grau en Publicitat i Relacions Públiques de la UdG, i recentment ha estat portant a terme un voluntariat a l’ONG Kemonïk, gestionant les seves xarxes socials

Kemonïk té per objectiu promoure la transformació del gènere i la diversitat a través de projectes i activitats creatives i d’impacte, basades en necessitats reals.

El seu repte és contribuir  a una societat més cohesionada i equitativa a través de valors com la igualtat, diversitat, sostenibilitat, transparència... Tal com explica la Raquel a l’entrevista publicada recentment a la web de la ONG, fer un voluntariat era una opció que mai no s'havia plantejat i ara, en canvi, està molt agraïda d'haver trencat el gel. Les seves tasques a Kemonïk eren dissenyar un pla de continguts, establir objectius i publicar a les xarxes socials.

El voluntariat li ha permès involucrar-se en un projecte solidari, treballar en equip i fer un procés d’aprenentatge únic, millorant les seves habilitats i capacitats... Implicar-se en aquest voluntariat, segons diu la Raquel, ha estat una de les millors decisions que ha pres i li ha reportat un creixement personal que no s’esperava.

Consulta l’entrevista completa.