Sostenibilitat

Sessió informativa i formativa "Emergència energètica: A la UdG passem a l'acció!"

La Universitat de Girona organitza una sessió informativa i formativa per tal de donar a conèixer a tota la comunitat universitària la situació d'emergència energètica que vivim actualment i conèixer les accions per donar-hi resposta.

El dia 21 de novembre a les 11h, es portarà a terme la sessió "Emergència Energètica: a la UdG passem a l'acció" a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Universitat de Girona.

També es pot seguir la sessió en línia a partir de Youtube: youtube.com/watch?v=RUo-vixlv_A

La sessió constarà del següent programa:

11h Benvinguda i presentació de la sessió informativa / formativa. Dra. Carolina Martí, Delegada del Rector pel Territori i la Sostenibilitat.

11:05h A la Universitat de Girona fem front a la crisi energètica. Dr. Quim Salvi, Rector Universitat de Girona.

11:15h El repte econòmic de la crisi energètica. Sr. Pep Gómez, Gerent de la Universitat de Girona

11:25h La Política de la Unió Europea davant la crisi energètica. Sra. Laura Rahola, Cap de Comunicació de la Representació de la Comissió Europea a Barcelona.

11:50h Mesures del Pla d'Emergència Energètica UdG. Dra. Carolina Martí, Delegada del Rector pel Territori i la Sostenibilitat.

12:05h Què hi podem fer nosaltres? Sessió participativa amb el públic assistent.

12:25h Cloenda: Resum de les aportacions.

Cartell Sessió Emergència Energètica