Promoció de la Salut

La UdG participa al II Congrés d'Universitats Promotores de la Salut

El II Congrés d'Universitats Promotores de la Salut se celebrarà els dies 2, 3 i 4 de novembre i l'organitza la Universitat de Burgos, juntament amb la Xarxa Espanyola d'Universitats Promotores de la Salut (REUPS), xarxa a la qual és membre la Universitat de Girona.

Des de la Unitat de Compromís Social de la Universitat de Girona (UdG), es prepara la propera celebració del II Congrés d'Universitats Promotores de la Salut (IICUPS), que se celebrarà durant els dies 2, 3 i 4 de novembre de 2022 a la Universitat de Burgos . El congrés l'organitza el Vicerectorat de Responsabilitat, Cultura i Esport, de la Universitat de Burgos, i la Xarxa Espanyola d'Universitats Promotores de la Salut (REUPS), xarxa a la qual és membre la Universitat de Girona.

El congrés es desenvoluparà en modalitat presencial, encara que admetrà la participació virtual com a assistents. Aquesta trobada s'adreça a tots els professionals relacionats amb l'àmbit de la promoció de la salut, especialment en el context universitari, així com a estudiants de grau i postgrau interessats en la seva temàtica.

La recepció dels resums de treballs científics estarà oberta fins al 15 de juny de 2022.

Les inscripcions romandran disponibles fins al 31 de juliol de 2022.

Les comunicacions seran revisades, de forma contínua, pel comitè científic i el dictamen serà remès com més aviat millor després de la seva recepció. Els treballs acceptats seran publicats al llibre d'actes i resums.

Tota la informació, així com els accessos a la inscripció ia l'enviament de resums, es pot consultar a la web oficial de l'IICUPS.