Igualtat de Gènere

L'Escola Politècnica Superior organitza el taller "La Casa: Gènere, (bio)diversitat i igualtat"

Dimecres 26 d'octubre (matí i tarda) i dijous 27 d'octubre (matí)

Escola Politècnica Superior de la UdG

El taller es realitzarà per la Setmana de l’Arquitectura, amb el suport del programa de Concessió d’Ajuts per a la Realització d’Activitats per a la Igualtat de Gènere (Compromís Social Universitat de Girona) en el any de 2022.

L’objectiu es portar una temàtica d’interès central per la UdG i per la visibilització d’una arquitectura i urbanisme amb igualtat ciutadana i perspectiva de gènere en un espai d’important proposició al Curs i al Departament com és la Setmana de l’Arquitectura i Construcció.