Igualtat de Gènere

Les dades desagregades de gènere del curs 2021-2022 ja estan disponibles al web d'Igualtat

L'informe d'enguany mostra que, novament, el nombre total de dones a la UdG és superior al d'homes.

La comunitat universitària de la Universitat de Girona, després de retrocedir quant a nombre de membres durant el curs 2020-2021, ha experimentat un augment aquest curs 2021-2022 de 398 persones, de les quals la majoria són del col·lectiu de l’estudiantat.

Pel que fa a la distribució, els col·lectius d’estudiantat i de personal d’administració i serveis (PAS) tenen un nombre de dones  superior al d’homes. En el cas del personal docent i investigador (PDI), com en anys anteriors, hi ha un nombre més elevat d’homes que de dones.

Pots accedir a les dades d'aquest any al nostre web.