Programa de formació universitària per a més grans de 50 anys

Actualitza't

Apropem la formació universitària a partir dels 50 anys

​El programa “Actualitza’t” de formació universitària apropa a la formació especialitzada a les persones més grans de 50 anys. Són seminaris especialitzats que s’ofereixen a l'alumnat matriculat al Programa Josep Torrellas, durant el curs acadèmic que recorren quasi tot el ventall de coneixements que s’ofereixen a la Universitat de Girona.

Sortida "Talteüll: Bellestar de la Frontera" amb el professsor Julià Maroto

"Introducció a les Xarxes Socials"

Contingut:

• Facebook (I)
  • Facebook (II)
  • Twitter (I)
  • Twitter (II)
  • Flickr
  • MeetUp

• “La mort, la part més desconeguda de la vida”
  • “La mort, filosòficament parlant”, a càrrec d’Antoni Defez
  • “Ells van morir de la vida”, a càrrec de Blanca Llum Vidal