Càtedra Cambra de l'Empresa Familiar

13 d'Abril: TALLER DISSENY DE JOCS PER LA INCLUSIÓ

Hora: 16:00-18:00h. Lloc: Sala de Juntes, Facultat de Turisme - Universitat de Girona (UdG)

El proper 13 d'abril de 16:00h a 18:00h a la Sala de Juntes de la Facultat de Turisme es durà a terme el taller: Disseny de jocs per la inclusió en col·laboració amb Nexes Culturals.

Està estinat a treballadores juvenils, mestres, professores i educadors en general, per explicar com utilitzar el disseny de jocs per promoure la inclusió amb joves.

El taller persegueix formar a persones educadores en l’acompanyament de grups en un procés de disseny de jocs. Ofereix eines i orientacions perquè docents, integradors socials, monitors, educadors de carrer o treballadors socials puguin implementar un procés de creació de jocs de taula amb els grups que acompanyen.

Els objectius que persegueix el taller son:

- Donar a conèixer els elements bàsics de disseny de jocs i com aquest procés pot
fomentar competències per a la inclusió i aprenentatges.

- Motivar als participants a utilitzar el disseny de jocs per a la inclusió a través
d’una experiència vivencial i activa.

- Donar eines als educadors perquè puguin aprofitar i utilitzar els materials
produïts per Game On.

Té un format dinàmic i experiencial. Pretén donar eines als seus participants per
utilitzar els processos de disseny de jocs amb joves, tant com a eina educativa com
d’inclusió, a través de passar per una breu experiència d’aquest tipus.

INSCRIPCIONS: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf972n177_bKKhkiqvv33T-JOk5n_-f7gUNnPb5uC-8MYoBQw/viewform?usp=sf_link