Càtedra Cambra de l'Empresa Familiar

18 de maig: Dia Internacional dels Museus

El 18 de maig és el dia internacional dels museus des de 1977 quan es va crear per iniciativa del Consell Internacional dels Museus.

Durant aquest dia es pretén donar a conèixer la importància que tenen els museus en quant l’intercanvi cultural.

Aquest 2021 és un any molt especial per aquest sector cultural degut a tota la crisi sanitària que estem vivint. És per això que aquest any el tema principal és “El futur dels museus: recuperar i reimaginar”.

En aquest dia és una bona oportunitat per visitar nombrosos museus, els quals amplien els horaris i es realitzen activitats especials en honor al seu dia.

També la UNESCO Santiago invita a celebrar aquest dia a través d’una conferencia on s’abordaran diferents formes de vinculació amb invitats de Chile, Colombia i Espanya. Per a més informació deixem el link: https://es.unesco.org/news/unesco-santiago-invita-celebrar-dia-internacional-museos