Càtedra de Patrimoni Literari Maria Àngels Anglada - Carles Fages de Climent

Es presenta l'itinerari literari "Roses"

L'últim itinerari literari publicat per la Càtedra de Patrimoni Literari de la Universitat de Girona és "Roses", número 23 de la col·lecció d'itinerari literaris autoguiats.

El passat dimecres 10 de març, al Teatre Municipal de Roses, es va presentar públicament l'itinerari literari Roses, número 23 de la col·lecció que publica regularment la Càtedra de Patrimoni Literari Maria Àngels Anglada - Carles Fages de Climent de la Universitat de Girona. La selecció de textos de l'itinerari va anar a càrrec de Josep M. Barris, Pol Meseguer i David Pujol, i la seva publicació va comptar amb el suport de l'Ajuntament de Roses.

La presentació del passat dia 10 de març, en què van participar-hi el regidor de cultura de l'Ajuntament de Roses, Èric Ibañez; la directora adjunta de la càtedra, Anna Perera; i els arxivers Josep M. Barris i Pol Meseguer, es va emmarcar en les activitats del cicle "Març de paraules" que cada any té lloc a Roses. En aquest mateix marc es van programar dos guiatges del recorregut de l'itinerari literari, que es van celebrar els diumenges 14 i 28 de març i van anar a càrrec dels curadors de l'itinerari.