Càtedra d'Esport i Educació Física - Centre d'Estudis Olímpics de la Universitat de Girona

El Comitè Olímpic Internacional organitzarà, entre el 7 i 13 de juliol de 2023 a la ciutat d'Olímpia, la Sessió Internacional Bianual per a Educadors d'Instituts Superiors d'Educació Física amb l'objectiu de promoure un fòrum internacional amb la intenció d'explorar temes i pràctiques olímpiques que permetin ampliar els coneixements sobre l'Educació Olímpica.

Durant la celebració d'aquest fòrum, es pretén examinar els aspectes educatius de l'Olimpisme i el Moviment Olímpic així com la importància humanística i cultural de l'esport i la seva contribució a la societat moderna. Aquestes metodologies, tant d'ensenyament pràctiques i culturals, promouen maneres d'implementar a la pràctica els ideals olímpics entre els joves del món.

La temàtica d'aquesta Sessió Internacional té per titol "Renovació i rejoveniment: introduint innovacions integrals al Moviment Olímpic".

La sessió inclourà conferències d'estimats professors, tallers i visita al jaciment arqueològic i al Museu d'Olímpia.

El calendari de la 14a Sessió Internacional d'Instituts Superiors d'Educació Física, serà la següent:

• Arribada a Atenes: divendres, 7 de juliol de 2023
    • Trasllat fins a Olímpica: dissabte, 8 de juliol de 2023
    • Sessió de treball: dissabte 8 a dimarts 11 de juliol de 2023
    • Trasllat d'Olímpia fins a Atenes: dimecres, 12 de juliol de 2023
    • Sortida des d'Atenes: dijous, 13 de juliol de 2023

La data final per a la inscripció i enviament del document de la ponència (màxim 2 pàgines, escrit en francès o anglès) a ioa@ioa.org.gr serà fins dimecres 31 de maig de 2023

L'anglès i el francès seran les llengües de treball de la Sessió i s'oferirà interpretació simultània en els dos idiomes.

Podeu consultar tota la informació referent a la Sessió Internacional a la pàgina web oficial.

Circular letter IOA 14th International Session for Educators of Higher Institutes of Physical Education (7-13/7/2023).