Campus Turisme

Dilluns passat el Consell Europeu va adoptar unes Conclusions sobre la competitivitat del sector turístic com a motor del creixement sostenible, l'ocupació i la cohesió social a la UE per a la propera dècada.

Entre els punts exposats, destaca la crida a la Comissió Europea perquè faci una anàlisi aprofundida sobre les tendències globals del turisme. Això es deu a la creixent competitivitat de les destinacions turístiques emergents, i a una estratègia integrada per a que la UE mantingui la seva posició dominant com a primer destí turístic del món- actualment més del 40% del mercat mundial.

Atrevia. (s.d). Turismo:sector clave para la UE. Atrevia. Recuperat de: https://comunicaciones.atrevia.com/optiext/optiextension.dll?ID=jby9_sHc6rUnHAthSGZob9GCZU0q7fyVwtMgFhuc7YEI4I7OQQ1NFqocsz2toeAGhYNVDF2Mhh50jcdohifjxthPjL