Campus Turisme

El Campus Turisme de la Universitat de Girona organitza, el 17 de juny a l’Auditori Manel Xifra de l’Edifici Narcís Monturiol Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona, la jornada “Com serà el turisme que vindrà?”.

El turisme d’aquí a 10 anys no tindrà res a veure amb el de l’actualitat. La transformació digital ha afectat i seguirà afectant les empreses i destinacions que vulguin seguir essent competitives en el panorama internacional. Es constata que la realitat augmentada i virtual han revolucionat la nostra forma de pensar a l’hora de concebre noves experiències... Amb aquest context, es creu que hi haurà un abans i un després a partir del moment que la realitat mixta formi part del nostre dia a dia. Es preveu que l’economia col·laborativa oferirà noves oportunitats de negoci, socialitzarà i repartirà millor els beneficis derivats de l’activitat turística.

Com serà el turisme del futur? Aquesta jornada no només serà sobre tecnologies aplicades al turisme, es pretén que els ponents ajudin a entendre els canvis profunds i radicals que afectaran el turisme dels propers anys.

Ponents

• Edgar Blas de Virtual Voyager: empresa pionera a Europa amb la tecnologia de realitat mixta
  • Itziar Garcia de BlablaCar: un referent en economia col·laborativa
  • Pere Pérez de Visyon360: empresa referent amb tecnologies de realitat virtual, i augmentada
  • Moderador: Jaume Marín, cap de Màrqueting del Patronat de Turisme Costa Brava Girona

Cartell Jornada

Inscripcions: campus.turisme@udg.edu o al telèfon 972 41 95 38.

Aquesta jornada està especialment adreçada a empreses i institucions del sector turístic.

17 de juny, de 16h a 19h Auditori Manel Xifra, Edifici Narcís Monturiol Parc Científic i Tecnològic - Universitat de Girona