Campus Salut

Jornada de Constitució de l’Agrupació Sectorial del Campus Salut de la Universitat de Girona

El 26 d’abril es presentarà el Campus Salut de la Universitat de Girona a empreses, administracions públiques, societat civil i altres usuaris de la innovació en salut.

El 26 d’abril, a l’Auditori de l’edifici Narcís Monturiol de 10h a 13h, es presentarà el Campus Salut de la Universitat de Girona a empreses, administracions públiques, societat civil i altres usuaris de la innovació en salut.

El Campus Salut és una pla­taforma dinamitzadora de l’ecosistema innovador del sector de la salut. La seva missió és facilitar proactiva­ment la relació de les empreses i institucions del sector amb la Universitat.

El Campus Salut basa la seva activitat en la gestió de la demanda de coneixement i tecnologiaen aquest àm­bit. Amb aquest propòsit, el Campus orienta l’activitat d’R+D+I dels grups de recerca de la Universitat a do­nar resposta efectiva a les necessitats de les empreses i institucions. Igualment, i amb l’objectiu de millorar la capacitació professional de les persones i la seva inser­ció laboral, el Campus Salut propicia el disseny d’una oferta formativa especialitzada ajustada a les necessi­tats de cada moment i avançant-se a l’evolució futura del mercat laboral.

Jornada de constitució de l’Agrupació Sectorial del

Campus Salut de la Universitat de Girona

10:00h        Benvinguda. Dr. Josep Calbó Angrill, vicerector de Projectes Estratègics de la Universitat de Girona

10:15h        Transformar l’ecosistema de salut innovant, col·laborant i implementant la metodologia quàdruple hèlix. Joan Cornet, director de l'Observatori de Salut Digital de la ECHAlliance (Dublín)

10:40h        El Programa de Campus Sectorials de la Universitat de Girona. Dr. Josep Calbó Angrill, vicerector de Projectes Estratègics de la Universitat de Girona

11:00h        El Campus Salut: un entorn dinamitzador d’oportunitats. Dr. Rafel Ramos, director Científic del Campus Salut

11:30h        Experiències de col·laboració

• Intel·ligència artificial aplicada a la predicció de crisis d’epilèpsia. David Blánquez, fundador i CEO de MJN Neuroserveis
      • Doctorant industrial i salut pública. Dr Pere Plaja, director de Innovació i Recerca a la Fundació Salut Empordà
      • El coneixement al servei de les necessitats i demandes de persones amb càncer per la millora de l’atenció. Sylvia Miàs, psicòloga Fundació Oncolliga Girona
      • Imagenoma de l’Envelliment; una aliança entre institucions sanitàries. Dr Salvador Pedraza, director de l’Institut de Diagnòstic per la Imatge a Girona i investigador principal del Grup de Recerca Imatge Mèdica (Idibgi)
      • Observatori social i de salut; una oportunitat per a la competitivitat territorial a Girona. Pau Batlle, Cap de l'Àrea de Polítiques i Promoció de la Salut de Dipsalut.

13:00h        Conclusions

13:15h        Clausura i Networking