Campus Salut

Es celebra ''El Sopar Dels Miralls'' amb els amfitrions Martí Gironell i Vanessa Nueda

Els fons recollits en aquest sopar solidari aniran destinats a finançar la recerca biomèdica de l’Institut d’Investigació Biomèdica de Girona Dr. Josep Trueta (IDIBGI).

Enguany, la vetllada es va celebrar el 30 de setembre a l’Hotel Camiral del PGA Golf de Catalunya, a Caldes de Malavella. Organitzat per Desig Esdeveniments, l’esdeveniment té l’objectiu de recollir fons per a la recerca que duu a terme l’IDIBGI.

Després del parèntesi per la pandèmia, es reprèn aquest esdeveniment amb molta il·lusió. Per a l’edició d’aquest 2022 s'ha comptat amb la participació d’amfitrions com Antoni Bassas, Joaquim BoschRamon Brugada, Magda Carlas, Robert Carreras, Martí Gironell, Quim Hereu, Cristina Inés Gill, Rafael Marcos-Gragera, Tomàs Molina, Francesc Novell, Vanessa Nueda, Martí Peraferrer, Pilar Rahola, Edmond Roch, Lluís Roura, Carme Ruscalleda, i Marc Timon, a l’espera de completar la participació final.

En el mateix acte de presentació, també s’ha mostrat un element que ha acompanyat cada edició: el davantal, símbol del sopar. Per gentilesa de l’empresa Aqenaika, el davantal és el detall que es dona als amfitrions, que de manera desinteressada participen d’aquest esdeveniment i que en són els principals protagonistes. Enguany, el davantal serà de color rosa en referència al càncer de mama.

Sobre l’IDIBGI

L’Institut d’Investigació Biomèdica de Girona Dr. Josep Trueta (IDIBGI) és l’únic institut de recerca biomèdica de les comarques gironines, que es dedica a fer recerca en sis àmbits de la salut. La seva activitat investigadora té per objectiu augmentar el coneixement de nombroses malalties per poder-ne millorar la seva diagnosi, tractaments i prevenció, alhora que també millora la qualitat de vida de les persones.

L’IDIBGI està estructurat en grups de recerca i personal investigador de l’àmbit de la salut i recerca biomèdica propi i també de l’Hospital Universitari Dr. Josep Trueta de Girona (HUJT), l’Institut Català de la Salut (ICS), l’Institut d'Assistència Sanitària (IAS), l’Institut Català d’Oncologia (ICO), l’Institut de Diagnòstic per la Imatge (IDI), el Banc de Sang i Teixits (BST), la Universitat de Girona (UdG), i l’Escola Universitària de la Salut i Esports (EUSES).