Campus Patrimoni Cultural i Natural

La Societat Catalana de Biologia premia el documental “La meva amiga la mar”

El documental de la Càtedra Oceans i Salut Humana de Roses ha rebut el primer premi de divulgació a la Nit de la Biologia.

La Societat Catalana de Biologia ha lliurat els seus premis en el marc de la 6a Nit de la Biologia, a la seu de l’Institut d’Estudis Catalans. El documental “La meva amiga la mar” de la Càtedra Oceans i Salut Humana de Roses ha merescut el primer premi de divulgació, que s’atorga a persones o institucions que han publicat o fet divulgació d’algun tema de l’àmbit de les ciències biològiques. El director de la Càtedra i investigador del grup de recerca en Biologia Animal de la UdG, Josep Lloret, ha recollit el premi en un acte presentat pel científic i divulgador, Salvador Macip.

El documental gira a l’entorn dels beneficis i riscos per a la salut procedents del mar. Al llarg de 30 minuts, l’audiovisual reuneix les experiències i coneixements de professionals i experts de diferents centres de recerca i universitats de Catalunya. El documental està produït per la Càtedra Oceans i Salut Humana i Polimarc Films i s’inclou dins el programa de divulgació impulsat per la càtedra, la qual centra el seu estudi en les relacions que s’estableixen entre els ecosistemes marins i la salut de les persones.