Campus Compòsits

Publicació de la iniciativa ‘’Qui és qui en el sector dels compòsits a Catalunya’’, un projecte promogut des del Campus Compòsits de la Universitat de Girona, amb el suport i la col·laboració del Clúster MAV.

Aquesta iniciativa tracta de generar un mapa de tots els agents (emprases, centres tecnològics i de recerca) que formen part de la cadena de valor del sector dels compòsits a Catalunya, amb l’objectiu d’identificar i potenciar la col·laboració dels agents de l’ecosistema innovador relacionat amb els materials compostos i fomentar la participació en projectes de R+D i de transferència de tecnologia i coneixement.

Tenim per objectiu aconseguir que hi participin el nombre màxim d’empreses al sector, per disposar de les dades necessàries de les empreses i entitats vinculades. Volem posar de manifest la fortalesa del sector a Catalunya, les mancances (si n’hi ha) dins la cadena de valor i fomentar així, l’establiment de sinergies i col·laboracions en vistes als reptes que s’haurà de fer front en els propers anys.

Per participar en la iniciativa, tothom qui estigui interessat es pot posar en contacte amb el Campus Compòsits de la Universitat de Girona, a través de la següent adreça electrònica: campus.composits@udg.edu.

La primera versió del document oficial del ‘’Qui és qui en el sector dels Compòsits a Catalunya’’ es pot trobar a partir d’avui publicat a la pàgina web del Clúster MAV: Qui és qui en el sector dels compòsits a Catalunya. Es tracta d'una primera versió que s'anirà actualitzant  a mesura que s’hi vagin afegint actors.

Des de Campus Compòsits i Clúster MAV esperem que la iniciativa sigui interessant per a tothom i poguem fer-la créixer conjuntament.