Campus Aigua

Bioelectrochemical systems for ammonium removal in contaminated water by Miguel Osset Álvarez

Dimecres 8 de març donarà lloc la defensa de la tesi doctoral Bioelectrochemical systems for ammonium removal in contaminated water a càrrec de la ponència de Miguel Osset Álvarez.

El dimecres 8 de març a les 10:30 h es durà a terme a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la UdG, la defensa de la tesi Bioelectrochemical systems for ammonium removal in contaminated water, dirigida per Miguel Osset Álvarez. El doctorat ha estat tutoritzat per diversos components:  Dr. Sebastià Puig Broch, Dra. Maria Dolors Balaguer Condom i Dr. Narcís Pous Rodríguez del Laboratori d'Enginyeria Química i Ambiental de la Universitat de Girona (LEQUIA).

Aquesta tesi doctoral té com a objectiu contribuir al desenvolupament de dues de les principals METs d'eliminació d'amoni (NH4+): la nitrificació bioelectroquímica i la combinació de nitrificació aeròbica amb desnitrificació bioelectroquímica.

Així doncs, Osset va construir, operar i estudiar un sistema bioelectroquímic nitrificant durant cinc-cents cinquanta dies. També, es va construir un nou sistema bioelectroquímic d'eliminació d'amoni, l'e-biofiltre, integrant la desnitrificació bioelectroquímica en un biofiltre percolador. En resum, Miguel Osset Álvarez ha realitzat un estudi de gran trajectòria, donant resposta a les seves problemàtiques plantejades.