Centre de documentació Europea

DiscoverEU lliura 35 000 bitllets de tren a joves aquesta tardor

La Comissió publica avui la convocatòria de tardor de DiscoverEU, gràcies a la qual 35.000 joves rebran un bo de ferrocarril per explorar Europa i la seva riquesa cultural.
La convocatòria és oberta a sol·licitants dels països del programa Erasmus+, des d'avui a les 12.00 hores (migdia) fins al 25 d'octubre, també a les 12.00 hores. Per obtenir un bo de viatge, es convida a presentar les candidatures al Portal Europeu de la Joventut i contestar un qüestionari amb cinc preguntes, més una de desempat. Els qui hagin contestat correctament el qüestionari de selecció, sempre que hagin nascut entre l'1 de gener i el 31 de desembre del 2004, podran viatjar per Europa durant un màxim de 30 dies en el període comprès entre l'1 de març del 2023 i el 29 de febrer del 2024.

CP DiscoverEU lliura 35 000 bitllets de tren a joves aquesta tardor