Llengües a la UdG

Coordinadora: Dankmute.Pohl@udg.edu

Català i espanyol
Coordinadora: Mar.Anton@udg.edu

UdGBabel: portal de recursos lingüístics de la UdG
Argumenta
Xarxa Vives
Parla.cat
EILC: Enter de Erasmus region

El Servei de Llengües Modernes és membre de:

CURSOS DE LLENGÜES 2014-2015

Oferta de cursos 2014-2015 del Servei de Llengües Modernes. Descarregueu-vos el fulletó

Matrícula:
Per a membres de la comunitat universitària (estudiants, PAS i PDI) del 2 al 26 de setembre
Per a altres col·lectius: Cursos de català i espanyol del 2 al 26 de setembre. Cursos d'anglès, francès i alemany del 22 al 26 de setembre
Per més informació consulteu l'apartat de matrícula dins de la fitxa del curs.

Logo exàmens CLUC

Exàmens lliures d'anglès CLUC

Resultats: 18 de juliol, a partir de les 12h es podran consultar en aquest enllaç.
Revisió d'exàmens: dilluns 21 i dimarts 22 de juliol de 10 a 12h al despatx d'anglès del Servei de Llengües Modernes de la Universitat de Girona. Facultat de Dret, nivell 0.
Certificats: el 30 de setembre de 9.30 a 13.30 h (Secretaria del Servei de Llengües Modernes)

CURSOS ESTIU 2014: Anglès, Alemany i Francès

Dates: del 30 de juny al 28 de juliol
Publicació de notes:
29 de juliol, a partir de les 14h, en aquest enllaç. (francès i alemany ja disponibles)
Revisió d'exàmens: 30 de juliol, de 10 a 12 h, Servei de Llengües Modernes (Dret-nivell 0), despatxos del professorat.
Certificats:
es podran passar a recollir a la Secretaria del Servei de Llengües, de 9.30 a 13.45h a partir del 4 de setembre.

Nipponia
Cursos a Nipponia
Gràcies al conveni de col·laboració que el Servei de Llengües Modernes té signat amb Nipponia, els estudiants i el personal de la UdG tenen condicions avantatjoses per als cursos que ofereix aquesta escola.
24/04/2014
Universitat
Associació de Centres de Llengües de l'Ensenyament Superior
Els exàmens de l'SLM i el CUID de la UNED obtenen el segell de qualitat d'ACLES
Els exàmens d'anglès (B1 i B2: exàmens CLUC) i alemany (A1 i A2) del Servei de Llengües Modernes i els d'anglès (B1 i B2) i francès (B1 i B2) del CUID de la UNED (amb el qual la UdG té signat un conveni de col·laboració) han estat acreditats per l'Associació de Centres de Llengües de l'Ensenyament Superior (ACLES).
18/03/2014
UniversitatQualitat