Llengües a la UdG

Recull de notícies

Congressos

VIII Congrés de l'Associació de Centres de Llengües de l'Ensenyament Superior
El Servei de Llengües Modernes de la Universitat de Girona organitza el VIII Congrés de l’Associació de Centres de Llengües de l’Ensenyament Superior (ACLES), que tindrà lloc els dies 3, 4 i 5 de juliol al campus del Barri Vell. El tema de l’edició del Congrés d’aquest any és “Nous reptes per als centres de llengües: estàndards de qualitat”.
27/06/2013
UniversitatJornadesCongressos
VIII Congrés de l'Associació de Centres de Llengües de l'Ensenyament Superior
El Servei de Llengües Modernes de la Universitat de Girona es complau a convidar-vos al VIII Congrés de l'Associació de Centres de Llengües de l'Ensenyament Superior, que tindrà lloc els dies 3, 4 i 5 de juliol a Girona. El tema del Congrés és "Nous reptes per als centres de llengües: estàndards de qualitat".
05/02/2013
UniversitatCongressos
I Congrés de Serveis Lingüístics de Territoris de Parla Catalana
El Servei de Llengües Modernes forma part del Comitè Organitzador del Congrés, tindrà lloc a Girona, els dies 16 i 17 de juliol de 2009.
02/04/2009
Congressos