Comunicació

Gestió de l'agenda

Cerca d'activitats

Recull d'activitats

Aprèn a elaborar mapes per il·lustrar els teus treballs

Inici:
05/03/2012 16:00
Fi:
28/03/2012 19:30
Lloc:
Biblioteca del Campus del Barri Vell de la UdG (classes teòriques) i aula Anna Mir (classes pràctiques)
Organitza:
Cartoteca i Càtedra de Geografia i Pensament Territorial de la UdG
Crèdits:
Inscripcions:
Enviar butlleta de preinscripció abans del 24 de febrer de 2012 a dir.cgpt@udg.edu (Càtedra de Geografia i Pensament Territorial)

Els mapes permeten visualitzar i comunicar fenòmens espacials mitjançant un llenguatge basat en la simbologia gràfica.

Curs adreçat a professionals i universitaris que, per la seva temàtica d’estudi o de treball, requereixin conèixer les tècniques cartogràfiques com a eina de suport per a millorar la capacitat de comunicació gràfica en treballs acadèmics i projectes professionals.

Preu inscripció: 65 €

Per inscriure't cal enviar e-mail amb la butlleta degudament complimentada abans del 24 de febrer de 2012 a la Càtedra de Geografia i Pensament Territorial e-mail: dir.cgpt@udg.edu

S'impartirà els dilluns i dimecres del mes de març de 2012 (dies 5, 7, 12, 14, 19, 21, 26 i 28) , de 16h a 19:30h, a la Biblioteca del Campus del Barri Vell de la Universitat de Girona: a la Cartoteca (classes teòriques) i a l’aula Anna Mir (classes pràctiques).

Per als alumnes de la UdG es reconeixeran 3 crèdits de lliure elecció a les facultats d'Educació i Psicologia, Dret, Ciències Econòmiques i Empresarials, Turisme, Lletres (excepte Estudis de Geografia), Ciències (excepte Estudis de Ciències Ambientals i Biologia), Escola Politècnica Superior i Escola Universitària d'Infermeria, i es lliurarà un certificat a tot l’alumnat que superi el curs.

Butlleta de preinscripció