Investiga

Línia de recerca: Neuropsicologia cognitiva

L’objectiu general d’aquesta línia d’investigació és l’estudi dels correlats neurals de la cognició típica i atípica, posant èmfasi en el aspectes desenvolupamentals. En aquesta línia de recerca estem treballant sobre la relació entre alguns trets neuropsicològics del desenvolupament infantil, com ara les funcions executives i el desenvolupament de la cognició social (teoria de la ment). Un altre tema que és objecte de la nostra atenció és conèixer les característiques psicofisiològiques i neuropsicològiques del desenvolupament cognitiu dels infants i els joves, en especial en relació a grups d’individus amb conductes socials conflictives. També estem interessats per l’estudi dels factors implicats en certs trastorns neuropsicològics, com ara l’afàsia, i les diferents maneres de manifestar-se en funció de les característiques personals i socials. Les metodologies que utilitzem són principalment tests neuropsicològics, tests de personalitat i proves psicofisiològiques (potencials evocats).

Grups de recerca vinculats

Codis UNESCO vinculats

Codi UNESCO Nom
6102.05 Patologia del llenguatge (veure 2201.08 i 5701.10)