Investiga

Línia de recerca: Estudi dels models de xarxes creixents i de processos dinàmics definits sobre xarxes

L'objectiu d'aquesta línia de recerca és l'estudi de la dinàmica de i sobre xarxes complexes. D'una banda, s'estudien models analítics de creixement de xarxes amb diferents mecanismes d'addició i eliminació de nodes. De l'altra, s'estudia la dinàmica de processos definits sobre xarxes complexes. Exemples d'aquests procesos són la propagació d'epidèmies en metapoblacions (conjunt de poblacions connectades entre si per moviments migratoris dels seus individus) i en xarxes d'ordinadors o la transferència d'informació entre diferents parts de la xarxa.

Codis UNESCO vinculats

Codi UNESCO Nom
1202.07 Equacions diferencials
2205.10 Mecànica estadística (vegeu 1209)