Universitat de Girona

Activació del recordatori d'usuari i contrasenya

Tots els usuaris de la UdG poden activar el recordatori de contrasenya des de la pàgina de gestió de la identitat personal

Per a activar el recordatori d'usuari o contrasenya haureu de:

• Disposar d'una adreça de correu externa1 a la Universitat de Girona.
  • Sinó s'ha definit una adreça específica de recuperació de contrasenya s'enviarà el missatge a l'adreça de notificació,

1 Si no disposeu de cap adreça de correu externa a la UdG en podeu obtenir una de manera gratuïta a molts llocs web, els més coneguts són: Gmail, AIM Mail, Yahoo MailInbox.com, FastMail, Windows Live Hotmail,...