Si el contenido no está traducido, puede usar la herramienta de traducción automática

Facultad de Educación y Psicología

Coneix la Facultat d'Educació i Psicologia

Els nostres graus

carme montserrat
Entrevista de La Vanguardia a la professora Carme Montserrat
La professora Carme Montserrat, membre de l'Equip de Recerca sobre Infància, Adolescència, Drets dels Infants i la seva Qualitat (ERÍDIQV), revela les claus de l'emancipació forçosa de molts joves en creuar el llindar de la majoria d'edat.
01/12/2016
25 anys UdG
Celebració dels 25 anys de la UdG
El proper 12 de desembre farà 25 anys que el Parlament de Catalunya va aprovar la Llei de creació de la Universitat de Girona. Per a celebrar-ho s’ha organitzat una programació, àmplia i variada, que es durà a terme a la Plaça de Sant Domènec.
29/11/2016
Simposi llengua
10a edició del Simposi Llengua, educació i immigració
Organitzat conjuntament pels Instituts de Ciències de l’Educació de la Universitat de Girona i de la Universitat de Barcelona, s’ha consolidat com un espai de referència al nostre país per als professionals de l’educació i la intervenció social.
25/11/2016
JORNADA EDUCACIÓ SOCIAL
Jornada Antics i nous reptes de l'educació social
El divendres 11 de novembre a la Facultat d'Educació i Psicologia va tenir lloc una jornada per commemorar els 30 anys de la creació de l'Escola d'Educadors Especialitzats de les comarques de Girona.
14/11/2016
UniversidadJornadas
jornades TIC
Les Jornades TIC i Educació aborden l’ús de les tecnologies en l’aprenentatge
“L’aprenentatge mòbil” és l’eix central de les jornades que tindran lloc avui i demà a la Facultat d’Educació i Psicologia de la Universitat de Girona. La consellera d’Ensenyament, Meritxell Ruiz, participarà aquesta tarda a la sessió de presentació de la trobada que ha despertat un gran interès entre docents d’Infantil, Primària i Secundària.
24/10/2016
UniversidadJornadasSocietat