Si el contenido no está traducido, puede usar la herramienta de traducción automática

Facultad de Educación y Psicología

Coneix la Facultat d'Educació i Psicologia

Els nostres graus

Joan Romans
Mor Joan Romans, becari del Grup de Recerca ERIDIqv de l'Institut de Recerca sobre Qualitat de Vida
Joan Romans, becari i membre de l’Equip de Recerca sobre Infància, Adolescència, Drets dels Infants i la seva Qualitat (ERÍDIqv) de la Universitat de Girona, vinculat a l’Institut de Recerca sobre Qualitat de Vida (IRQV), va patir un accident mentre ascendia al Canigó el dissabte 25 de juny.
28/06/2016
graduacions
Actes de graduacions de la Facultat d'Educació i Psicologia
Del 15 al 18 de juny es varen celebrar a l'Aula Magna de l'Església Sant Domènec els actes de graduacions de les promocions 2012-2016, dels graus de Mestre en Educació Infantil, Mestre en Educació Primària, Pedagogia, Psicologia, Treball Social i Educació Social.
21/06/2016
FIET
III Fòrum Internacional d'Educació i Tecnologia (FIET 2016)
El dia 8 de juliol es celebrarà a la Facultat d'Educació i Psicologia el III Fòrum Internacional d'Educació i Tecnologia (FIET 2016).
21/06/2016
UniversidadCongresosSocietat
Jerome Bruner
Mor el Dr. Jerome Bruner, primer Doctor Honoris Causa de la UdG
La Facultat d’Educació i Psicologia vol expressar el seu màxim reconeixement a la persona i obra de Jerome Bruner (1915-2016), qui fou el Primer Doctor Honoris Causa de la Universitat de Girona.
08/06/2016
UniversidadSocietat
Teacher 2020
L’educació emprenedora centra unes jornades amb experts de sis països diferents
El projecte Teacher 2020, coordinat per la Universitat de Girona, està format per socis de nou institucions educatives europees que han plantejat iniciatives per dotar els estudiants d’eines i estratègies per generar idees i portar-les a la pràctica, no només en el marc empresarial, sinó també en l’àmbit social i cultural.
08/06/2016
UniversidadRecerca