Si el contenido no está traducido, puede usar la herramienta de traducción automática

Facultad de Educación y Psicología

Coneix la Facultat d'Educació i Psicologia

Els nostres graus

taller
Una jornada reflexiona sobre el poder educatiu dels escacs a l’escola
Les escoles que participen al projecte “Escacs a l’escola” han compartit les seves experiències educatives. Centres de València, Lleida, Girona, Castellfollit de la Roca i Mataró han participat en aquesta jornada que ha comptat amb una conferència a càrrec del periodista especialitzat en escacs, Leontxo Garcia.
20/03/2017
UniversidadJornadasDocencia
jornades treball social 17
VII Debats en Treball Social i Política Social, experiència de col·laboració entre els Graus en Treball Social i Educació Social
Els dies 23 i 30 de març i 6 d’abril de 2017 tindrà lloc a Girona la setena edició dels Debats en Treball Social i Política Social "10 anys de la llei de serveis socials: i ara què?".
14/03/2017
UniversidadJornadas
Exposició germanes Úriz
Exposició Pepita i Elisa Úriz. De Bandostáin a Berlin Oriental.
Del dia 1 al 31 de març es pot visitar a la Biblioteca Carles Rahola de Girona l'exposició "Pepita i Elisa Úriz Pi. De Bandostáin a Berlin Oriental. Història i compromís de les germanes Úriz".
14/03/2017
UniversidadSocietat
premi estudiants fep
Tres estudiants de la UdG guanyen un premi al Mobile World Congress
Els estudiants del Grau de Mestre Maria del Mar Henche, Nil Clusella i David Bosch han guanyat el premi d’Experiències i Propostes d’Aula amb Tecnologies Digitals al Mobile Learning Awards 2017 amb una proposta basada en l'elaboració d'un conte audiovisual col·laboratiu adreçat a alumnes de 6è de Primària.
02/03/2017
UniversidadDocenciaSocietat
jornada Erasmus
La Universitat de Girona celebrarà els 30 anys del Programa ERASMUS amb una jornada
Conferències, una taula rodona, un lliurament de premis i un espectacle pirotècnic serviran per commemorar el 30è aniversari del Programa ERASMUS, el programa de mobilitat que ha permès a centenars d’estudiants viure una experiència única a l’estranger.
13/03/2017
projecte mei mep
UdG i UAB formen els futurs mestres d’infantil i primària per introduir el pensament computacional a les aules
La Universitat de Girona i la Universitat Autònoma de Barcelona han iniciat un projecte per acostar el pensament computacional a la pràctica educativa. El projecte PECOFIM, finançat per la Generalitat de Catalunya, forma un grup d’estudiants d’ambdues universitats.
24/02/2017
UniversidadRecerca