Si el contenido no está traducido, puede usar la herramienta de traducción automática

Facultad de Educación y Psicología

Coneix la Facultat d'Educació i Psicologia

Els nostres graus

jornades educació emprenedora
Jornades d'educació emprenedora del projecte Teacher 2020
Del 23 al 27 de maig se celebraran a la Universitat de Girona i a l'escola la Draga de Banyoles unes jornades d'educació emprenedora en les quals hi assistiran unes seixanta persones de sis països diferents i de nou institucions de totes les etapes educatives: escoles d'infantil i primària, instituts de secundària, centres per la inclusió social i universitats.
20/05/2016
UniversidadJornadas
Campanya recollida mobils
Campanya "Mobilitza't per la selva"
Una campanya de reutilització i reciclatge de mòbils que va llançar l’Institut Jane Goodall, i que proposa, d’una forma fàcil i gratuïta, allargar la vida útil dels nostres mòbils en desús.
A l'entrada de la FEP trobareu un contenidor per recollir els mòbils.
18/05/2016
UniversidadSocietat
SOS REFUGIATS
Els estudiants de la UdG amb els refugiats
El Consell d'Estudiants i l'Associació d'Estudiants de Ciències de la Salut endeguen la campanya "SOS Refugiats - UdG" per dur a terme una acció de suport humanitari als refugiats sirians.
20/04/2016
UniversidadSocietat
intercanvi Holanda
Viatge d'estudis d'Educació Social a Rotterdam
Per 4art any consecutiu els estudiants de 2n d’Educació Social han fet un viatge d’estudis a Rotterdam. El viatge forma part d’un programa d’intercanvi amb la University of Applied Sciences de Rotterdam (Holanda).
19/04/2016