Avaluació

Obté 2 crèdits practicant llengües

Participar en el programa d'intercanvis lingüístics del Servei de Llengües Modernes t'ofereix la possibilitat d'obtenir 2 crèdits de lliure elecció. Si t'interessa cal que passis una petita avaluació, que consisteix en el següent:

• Fer un total de vint-i-cinc hores d’intercanvi lingüístic (50% en cada llengua).
  • Participar en quatre de les activitats lúdiques que us proposem.
  • Presentar les dues activitats d’avaluació que es descriuen a continuació.
  • Assistir a l’entrevista oral.

En l'avaluació sempre es té en compte quin és el nivell de llengua de què partiu abans d’iniciar l’intercanvi.

Activitats d'avaluació

La memòria

Has d'elaborar una petita memòria de l'intercanvi lingüístic que has fet seguint aquest model. Fixa-t'hi bé, la memòria conté tres parts diferenciades:

• La primera part correspon a les activitats culturals en què has participat (tàndems, sortides i visites organitzades, assistència amb la teva parella a esdeveniments culturals i tradicionals de la ciutat, etc.);
  • En la segona has de descriure un total de cinc trobades amb la teva parella, trobades en què també es tracta que descobriu junts llocs de Girona i dels voltants de la ciutat.
  • La tercera part és un petit qüestionari general sobre el desenvolupament de l'intercanvi.

Has de presentar la memòria en la llengua que practiques. Així, els estudiants de la UdG cal que ho facin en l’idioma que practiquen (anglès, francès, italià, alemany, portuguès, rus...); quan els coneixements previs d’aquest idioma siguin baixos o nuls, només caldrà respondre en aquesta llengua cinc de les qüestions que plantegem, la resta de qüestions es poden respondre en català.

Quant als estudiants de mobilitat, almenys cinc de les qüestions plantejades en la memòria s’han de respondre en català, la resta es poden respondre en castellà, anglès, francès o italià.

El termini de lliurament de la memòria és l'11 de gener.

L'entrevista

En l’entrevista caldrà resoldre unes preguntes breus sobre l’intercanvi en la llengua que hi has practicat, i respondre oralment algunes preguntes sobre el funcionament de l’intercanvi. És important que vingueu les dues persones que constituïu el tàndem.

A començament de maig rebreu un missatge amb l'accés a un formulari per reservar dia i hora per fer l'entrevista.