UdG Ocupació > MIXTURA: la comunitat d'emprenedoria social a Salt

Orientació professional

MIXTURA: la comunitat d'emprenedoria social a Salt

Mixtura és un programa d'acompanyament per a nous projectes que innovin en la gestió, la cohesió, la inclusió i la convivència a Salt. Descobreix desenes d’activitats, càpsules formatives, tallers, conferències, jornades, i un programa d'acompanyament per a nous projectes d'economia social i solidària.

El projecte Mixtura és una iniciativa impulsada per l'associació Azahara, amb la col·laboració de l'Obra Social La Caixa i l'Ajuntament de Salt.

Què busquem?

Busquem persones emprenedores de la província de Girona amb projectes socials. Mixtura té l’objectiu d'acompanyar 4 projectes que donin resposta als següents reptes:

- ​Inclusió social de persones d’origen divers
- Millora de la convivència i la cohesió social
- Foment de la pau social i el diàleg intercultural
- Apoderament de dones i joves
- Prevenció contra el racisme i discursos d’odi

A qui va dirigit?

Si vius a la província de Girona, ets major d’edat, i vols transformar la teva idea en un projecte que millori la convivència i la cohesió social de Salt, inscriu-te a Mixtura!

Pots promoure aquesta transformació social tant individualment com en grup.

La duració del projecte és de setembre del 2019 a abril del 2020.

Compromís

- Disponibilitat per poder dedicar temps i esforços al projecte, treballant des dels espais de coworking assignats.
- Mostrar una actitud proactiva, constructiva, positiva i de co-creació.
- Assistir als programes formatius establerts per cada projecte pel tècnic.

Més informació:
www.saltesmixtura.com