UdG Ocupació > Representants del programa ExplorerUdG es troben amb més de 500 joves emprenedors a Portugal

Orientació professional

El passat 9, 10 i 11 de juliol va tenir lloc a Coimbra, l’Explorer Day, un gran esdeveniment de networking per emprenedors organitzat pel programa Explorer. En aquest esdeveniment han assistit més de 500 emprenedors provinents de tot Espanya, Buenos Aires i Portugal.

Després de 5 mesos de formació en Lean Startup, 20 dels 1000 emprenedors que van començar el programa han tingut l’oportunitat d’explicar el seu projecte al públic, i convèncer-los que és el millor. Per fer-ho, han hagut de participar en un pitch combat, en el que durant només 30 segons han explicat el seu projecte als assistents. Els 10 projectes més ben valorats pel públic, han defensat la seva idea en una fira i finalment, el més ben valorat pel jurat ha guanyat un viatge al Silicon Valley.

Ponents de la rellevància de Valentí Sanjuán, Leandro Fernández-Macho, entre molts altres, han explicat de forma molt emotiva i enriquidora què ha significat emprendre en la seva vida, la importància de tenir un bon equip i saber transformar emocions negatives, com l’estrès, en un aliat. Rodrigo del Prado, CEO de BQ, Verónica Orvalho, fundadora de Didimo, Eduardo Delgado, director de ROAMS, entre molts altres, ens han explicat la seva experiència emprenedora.

En el Explorer Day s’ha generat un ambient de networking molt intents, en el que els emprenedors han pogut aprendre de les experiències de persones que anys enrere han passat pel programa, així com aportar-los-hi les seves idees noves i conèixer els participants de l’extensa xarxa de centres Explorers d’Espanya, Buenos Aires i Portugal.

Totes aquestes activitats, han anat acompanyades d’activitats paral·leles lúdiques i culturals que han permès convertir l’Explorer Day en un esdeveniment de referència sobre emprenedoria per a joves de 18 a 31 anys.