UdG Ocupació > XIII Premis Vodafone a la Innovació

Orientació professional

XIII Premis Vodafone a la Innovació

L’objectiu dels Premis Vodafone a la Innovació és promoure i desenvolupar projectes d’innovació en TIC per a la millora de la qualitat de vida de sectors de la població que es troben en situació de vulnerabilitat o en risc de caure en l’exclusió social.

Hi ha dos categories de premis:

• Premi Connecting for Good. Es concediran dos premis “Connecting for Good” a projectes tecnològics innovadors que suposin una solució a un problema d’ampli impacte social, que pot ser de qualsevol àmbit: educació, treball, salut, participació ciutadana, etc.
  • Premi a la trajectòria en l’ús de les TIC. Aquesta categoria suposa un reconeixement especial a persones, entitats o institucions publiques o privades que hagin utilitzat la tecnología en projectes de gran impacte social. Els candidats seran proposats exclusivament per la Fundació Vodafone i/o per el jurat.

Dotació dels premis: 15.000€ per projecte premiat.

Participació: poden presentar projectes persones físiques o jurídiques, de forma individual o en equip.

Termini: es poden presentar projectes fins el 21 de juliol de 2019.

Més informació i bases