UdG Ocupació > OPEN INNOVATION FORUM: Fes "match" i troba la solució al teu repte d'innovació

Orientació professional

OPEN INNOVATION FORUM: Fes "match" i troba la solució al teu repte d'innovació

L'Open Innovation Forum és un Programa d'Innovació Oberta que permet a les empreses llançar els seus reptes d'innovació i obtenir propostes de solucions de la mà de grups i centres de recerca.

Com funciona?

TROBA LA SOLUCIÓ ALS TEUS REPTES EN 6 - 8 SETMANES!

L'Open Innovation Forum és un programa obert continu que escurça el temps en la identificació de solucions dirigides als reptes d'innovació d'empreses.

En un període de 6-8 setmanes rebràs propostes de solució i, a partir d'aquí, ja podràs organitzar reunions bilaterals en les sessions presencials que organitzem durant l’any. Cada empresa pot plantejar els reptes que necessiti, no hi ha un límit.

Tres motius per fer "match"

SI ETS EMPRESA:

• Rebre solucions concretes dirigides a les teves necessitats
  • Obtenir networking, nous projectes i socis
  • Accedir a innovació i noves tecnologies

SI ETS INVESTIGADOR/A:

• Obtenir nous projectes de col·laboració universitat-empresa
  • Conèixer noves empreses per promoure les teves tecnologies
  • Idetificar necessitats concretes d’innovació

DATES CLAU A TENIR EN COMPTE:

A partir del 15 de març 2020: Registre de participants i identificació de Reptes/Expertesa

Fins al juliol 2020: Enviament i rebuda de propostes de solució.

15 de juliol 2020: Primera jornada virtual Open Innovation Forum. Trobades bilaterals.

Registra't i demana'ns una entrevista per ajudar-vos a identificar els vostres reptes. Com més aviat publiqueu el vostre perfil més visites tindreu!

Tens dubtes?

Contacta amb Marta Clotet, Senior Project Manager d’Innovació de Biocat (mclotet@biocat.cat o +34 93 310 33 30)

Més informació