UdG Ocupació > La Cámara de España posa en funcionament un portal web d'ofertes de feina internacionals

Borsa de Treball

Les ofertes estan destinades a joves beneficiaris del Sistema Nacional de Garantia Juvenil que volen realitzar una estada a l'estranger per a internacionalitzar el seu currículum i millorar la seva ocupabilitat.

Les empreses que utilitzen el portal de la Cámara de España són en la seva gran majoria pimes i start-ups, així com multinacionals espanyoles que busquen professionals per a les seves filials estrangeres. Els llocs més oferts pertanyen a les àrees d'administració i gestió, informàtica, així com comerç i màrqueting.

Com inscriure's en el portal

Per a optar a una d'aquestes ofertes d'ocupació és necessari ser beneficiari del Sistema Nacional de Garantia Juvenil. A més, s'haurà d'emplenar la informació que se sol·licita:

• Curriculum vitae
  • Carta de motivació en l'idioma en el qual correspongui segons els seus interessos i la vacant a la qual desitgi optar
  • Certificats d'idiomes o altres documents que siguin útils i ajudin les empreses i Cambres de comerç a valorar la candidatura.
  • El Pla de Mobilitat de la Cambra de Comerç d'Espanya s'emmarca dins del Programa Integral de Qualificació i Ocupació (PICE). El seu objectiu és millorar l'ocupabilitat de joves beneficiaris del Sistema Nacional de Garantia Juvenil mitjançant la realització de pràctiques en empreses de la Unió Europea. El Pla compta amb un pressupost de 20 milions d'euros, cofinançats pel Fons Social Europeu.

Ajudes de 700 i 2.500 euros

Els joves que s'acullen al Pla de Mobilitat reben ajudes de 700 a 2.500 euros depenent del país de destinació i del tipus de relació amb l'empresa (pràctiques o contracte laboral) per a estades de 3 i 6 mesos.

Abans de realitzar les pràctiques professionals, els participants en el Pla de Mobilitat reben formació els continguts de la qual giren entorn de competències lingüístiques de l'idioma de treball al país receptor i competències transversals, que dotin al participant de les eines necessàries per a desembolicar-se amb facilitat en l'organització d'acolliment i potenciar el seu talent.

A més, les Cambres territorials organitzen tallers dirigits a beneficiaris del Sistema Nacional de Garantia Juvenil que es troben en cerca d'experiència professional a l'estranger perquè els joves coneguin les oportunitats que existeixen i fomentar la mobilitat internacional entre aquest col·lectiu.

Consulta les ofertes vigents