UdG Ocupació > Vodafone Graduates

Borsa de Treball

Vodafone Graduates

Vodafone torna a apostar un any més pel talent jove a través del seu programa Discover Graduates.

Comença la teva carrera professional:

• En una empresa líder en telecomunicació.
  • Amb els millors professionals.
  • Amb un contracte de pràctiques durant un any.
  • Amb una remuneració econòmica molt atractiva.

Si t'has titulat fa menys de 5 anys, ets menor de 30 i t'apassionen les tecnologies i el món digital, aquesta és la teva oportunitat.

Participaràs en projectes reals des del primer dia i comptaràs amb una àmplia xarxa de contactes en tot el país.

Inscriu-te i impulsa la teva carrera professional!

Més informació