El 23 de abril la UdG estrena nueva plataforma de ofertas de trabajo
Ir al contenido (clic en "Intro")
UdG Hombre UdG Hombre
Identificación

Borsa de Treball

El 23 d'abril la UdG estrena nova plataforma d'ofertes de treball

Amb l'objectiu d'acostar les empreses als nostres estudiants i graduats, i per a acompanyar-los en el seu projecte professional, la Universitat de Girona estrenarà, el proper 23 d'abril, una nova plataforma professional de referència a Europa, directament integrada en la intranet de més de 400 institucions i que ofereix solucions de difusió d'ofertes i employer branding.

Si ets estudiant o graduat et beneficiaràs d'una intranet que ofereix diverses funcionalitats:

• Ofertes de feina.
  • Agenda d'activitats i esdeveniments.
  • Perfils de presentació de les empreses i els seus llocs de treball (+ de 1.500 vídeos sobre llocs de treball).
  • Rebre alertes per correu electrònic d'ofertes i esdeveniments.

Si ets empresa podràs:

• Publicar ofertes de treball.
  • Fer el seguiment de les ofertes directe (validació, nombre de visites).
  • Arxivar l'oferta quan ja hagis aconseguit a un candidat o modificar-la amb total autonomia o fins i tot tornar-la a publicar.

Una vegada que hagis creat el teu compte, pots publicar ofertes noves ràpidament si accedeixes directament al teu compte de reclutador amb el teu correu i contrasenya.

El 23 d'abril en coneixereu tots els detalls!