UdG Ocupació > 22 càpsules i més de 1.600 participants a les activitats en línia durant el confinament

Borsa de Treball

Durant el moment d'excepcionalitat a causa de la Covid19, l'Oficina Universitat Empresa ha adaptat la seva programació per tal de seguir oferint el servei d'orientació, competències i emprenedoria, així com la publicació d'ofertes de feina, per tal d'impulsar l'ocupabilitat d'estudiants i titulats universitaris.

Durant aquests dos mesos i mig, el servei d'Orientació professional ha realitzat 10 tallers en línia en els quals s'han connectat 417 participants. A més, s'han realitzat 47 tutories individualitzades en línia per tal d'orientar a les persones interessades d'una manera més personal i directa.

Pel que fa a l'Escola de Competències, que desenvolupa càpsules per millorar les habilitats i competències transversals, s'han realitzat 12 càpsules en línia i s'hi han comptabilitzat 1.277 participants.

Tot i la sotragada econòmica durant aquest període el servei de la Borsa de Treball ha publicat 187 ofertes de feina. A més, els dies 13 i 14 de maig s'ha organitzat la primera edició de la Fira Virtual d'Ocupació a la Universitat de Girona amb la participació de 72 empreses, les quals van publicar un total de 386 ofertes de feina. A la Fira s'hi van comptabilitzar 1.403 visitants.

Pel que fa al suport a l'emprenedoria, s'han publicat 6 reptes amb l'objectiu de guiar a les persones emprenedores a realitzar un CANVAS i descriure el seu model de negoci. Així mateix, un cop l'han definit, se'ls encoratja a validar les hipòtesis que s'hi han plasmat per veure si es validen, i per tant, es converteixen en fets, o bé han de fer iteracions o han de pivotar.

Infografia