UdG Ocupació > Uneix-te a UdG Alumni a la Fira de Mostres i podràs guanyar 1.500€ en formació

Uneix-te a UdG Alumni a la Fira de Mostres i podràs guanyar 1.500€ en formació

Del 27 d'octubre a l'1 de novembre si t'uneixes a la comunitat UdG Alumni entraràs en el sorteig de 1.500€ en formació de la Fundació UdG: Innovació i formació.

L'estand UdG Alumni estarà situat a la Fira de Mostres, dins el Saló de l'Emprenedoria, estand número 25.

El sorteig del premi es realitzarà en el mateix estand, el dijous 1 de novembre a les 18h.

Qui pot participar:
Persones físiques, majors d'edat, que s'hagin donat d'alta a UdG Alumni i compleixin els requisits per ser Alumni.

Premi:
1.500€ en formació de la Fundació UdG: Innovació i Formació.
El premi és personal i intransferible.
L'import del premi no és bescanviable en metàl·lic.
Premi vàlid fins a 1 de novembre de 2019.

Calendari del sorteig:
El sorteig del premi es realitzarà públicament en el mateix estand de la Fira de Mostres (Saló de l'Emprenedoria, estand 25), el dijous 1 de novembre a les 18h.

Participar en aquest sorteig suposa l'acceptació d'aquestes bases.